مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:452023-01-21اقتصادي

43 معدن راکد در چهارمحال و بختیاری وجود دارد


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه معادن راکد پس از سلب صلاحیت به سرمایه گذار جدید واگذار می شود، گفت: - حدود 43 معدن نیز غیرفعال هستند.

مهرداد قاسمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در مجموع 155 معدن در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد 112 معدن فعال و حدود 43 معدن نیز غیرفعال هستند، معادن فعال استان در مجموع برای 900 نفر اشتغالزایی کرده اند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه معادن راکد پس از سلب صلاحیت به سرمایه گذار جدید واگذار می شود، گفت: برای سلب صلاحیت برخی معادن در شورای معادن استان تصمیم گیری می شود و تصمیم گیری در خصوص برخی معادن توسط شورای معادن کشور انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سه معدن راکد سنگ لاشه توسط شورای معادن استان سلب صلاحیت شد، افزود: پرونده سلب صلاحیت هفت معدن سنگ تزیینی به وزارت صمت ارسال شده است و سپس این معادن برای واگذاری مجدد به سرمایه گذار به مزایده گذاشته می شود.

قاسمی تاکید کرد: واگذاری معادن به سرمایه گذاران طبق قوانین خاص انجام می شود، سرمایه گذار باید دارای اهلیت، توان مالی و تخصص در این حوزه باشد، همچنین گواهی فنی را برای اداره معدن از وزارت صمت دریافت کرده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 معدن راکد در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

43 معدن راکد در چهارمحال و بختیاری وجود دارد