مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-21سياسي

اختصاص 2400 میلیارد تومان برای بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: 2 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار از محل تهاتر نفت برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل اختصاص یابد.

- حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده و نظر مساعد رییس سازمان برنامه و بودجه ابلاغ اعتبار برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل اختصاص یافت و قرار شد قرارگاه خاتم الانبیا از محل تهاتر نفت این پروژه را اجرایی کند.

وی با بیان اینکه هنوز لایحه بودجه 1402 در بخش های هزینه ای و درآمدی در مجلس در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: رقم دقیقی از اعتبار اختصاص یافته به استان اردبیل را نمی توان اعلام کرد ولی جای خوشحالی است که در بودجه 1402 به مناطق محروم توجه شده و ایجاد فرصت های اشتغال با کاهش عوارض و مالیات برای صاحبان واحدهای تولیدی نویدبخش ایجاد فرصت های اشتغال بیشتر است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نرخ بیکاری استان را 15.

65 درصد اعلام کرد و گفت: ما در این استان 80 تا 100 هزار جوان بیکار داریم که عمده آنها نیز فارغ التحصیل دانشگاه ها هستند.

موسوی ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی را یادآور شد و بیان کرد: این حرکت دولت و مجلس نیز می تواند بارقه امید را بیشتر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2400 میلیارد تومان برای بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل

اختصاص 2400 میلیارد تومان برای بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل