مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-21سياسي

زاکانی: اسامی ساختمان های ناایمن را به مراجع قضایی تحویل می دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی ظهر امروز در حاشیه آیین رونمایی از بسته حمل و نقل پاک در شنبه امید و افتخار در جمع خبرنگارران در خصوص انتشار لیست ساختمان های پرخطر شهر گفت: - شهردار تهران گفت: مسئول انتشار اسامی ساختمان های ناایمن نیستیم، بلکه اسامی ساختمان ها را به مراجع قضایی تحویل می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی ظهر امروز در حاشیه آیین رونمایی از بسته حمل و نقل پاک در شنبه امید و افتخار در جمع خبرنگارران در خصوص انتشار لیست ساختمان های پرخطر شهر گفت: وقتی صحبت از ساختمان ناایمن می کنیم مولفه های مختلفی دارد و تا الان هیچ وقت با یک نگاه جامع درباره وضعیت ساختمان های تهران برداشت نشده است.

وی ادامه داد: تنها ناایمن بودن ساختمان ها از نظر آتش نشانی پردازش شده که به 129 ساختمان ناایمن رسیدند که به مالکان این ساختمان ها اعلام شده است که ساختمان هایشان را از نظر استاندارد های آتش نشانی ایمن کنند.

به گفته شهردار تهران، برای اولین بار از 2 ماه پیش با همکاری 9 دستگاه 22 تیم تشکیل دادیم که موضوع ایمنی ساختمان ها را از همه نظر مورد پایش قرار دهند که هدف اولیه ما پایش 16 هزار ساختمان است که تا الان اطلاعات 600 ساختمان برداشت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: اسامی ساختمان های ناایمن را به مراجع قضایی تحویل می دهیم

زاکانی: اسامی ساختمان های ناایمن را به مراجع قضایی تحویل می دهیم