مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:102023-01-21اقتصادي

تخصیص 14 درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری تاکنون


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 1300 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای در سفر ریاست جمهوری به استان مصوب و ابلاغ شده است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 1300 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای در سفر ریاست جمهوری به استان مصوب و ابلاغ شده است، گفت: از این میزان 1813 میلیارد تومان معادل 14 درصد اعتبارات مصوب تاکنون تخصیص پیدا کرده است.

علی شهریارپور یکم بهمن ماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز 71 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کرده است، اظهار کرد: 40 میلیارد تومان از این اعتبارات مربوط به منابع استانی و 31 میلیارد تومان مربوط به اعتبارات نفت و گاز است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری افزود: 525 میلیارد تومان اعتبار استانی در حوزه اعتبارات دارایی هایی سرمایه ای در سال 1401 برای استان مصوب شد که از این میزان تاکنون 506 میلیارد تومان ابلاغ و 176 میلیارد تومان آن که معادل 34.

8 درصد است، اختصاص پیدا کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 205 میلیارد تومان اعتبار در حوزه نفت و گاز به چهارمحال و بختیاری ابلاغ شده است، گفت: تاکنون 108 میلیارد تومان از این اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 14 درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری تاکنون

تخصیص 14 درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری تاکنون