مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:102023-01-21سياسي

رساله های برتر دانشگاهی درباره پروین اعتصامی تقدیر می شوند


همزمان با برگزاری اولین همایش بین المللی پروین اعتصامی، پایان نامه ها و رساله های برتر حوزه پژوهش درباره پروین اعتصامی معروفی و تقدیر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با برگزاری اولین همایش بین المللی پروین اعتصامی که سال آینده در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، پایان نامه ها و رساله های برتر حوزه پروین اعتصامی معروفی می شوند.

جواد وندنوروز رییس بنیاد فرهنگی مقبره الشعرا استاد شهریار و رییس شورای سیاست گذاری اولین همایش بین المللی پروین اعتصامی با بیان این مطلب گفت: با هدف تشویق و ترغیب نویسندگان پایان نامه ها و رساله های حوزه پروین اعتصامی و آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاهی انجام شده در حوزه پروین اعتصامی و همچنین فراهم سازی بستر مناسب برای معرفی این دستاوردهای علمی و زمینه سازی برای جلب توجه جامعه علمی به ضرورت تولید و اشاعه پژوهش در حوزه پروین اعتصامی همزمان با برگزاری اولین همایش بین المللی پروین اعتصامی از برترین های این حوزه تقدیر به عمل خواهد آمد.

اولین همایش بین المللی پروین اعتصامی با همکاری مشترک بنیاد فرهنگی مقبره الشعرا استاد شهریار و دانشگاه علامه طباطبایی با هدف تبین نقش و جایگاه پریون اعتصامی در ارتقا فرهنگ ایران زمین در سال آینده در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رساله های برتر دانشگاهی درباره پروین اعتصامی تقدیر می شوند

رساله های برتر دانشگاهی درباره پروین اعتصامی تقدیر می شوند