مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:102023-01-21سياسي

39 پزشک متخصص جذب بیمارستان های استان قزوین شدند


نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: با پیگیری های صورت گرفته از کمیسیون بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی، 39 پزشک متخصص برای استان قزوین جذب شد.

- فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اعلام اینکه با پیگیری های صورت گرفته از کمیسیون بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی، 39 پزشک متخصص برای استان قزوین جذب شد، اظهار کرد: استان قزوین از کمبود پزشک متخصص در رنج است و بر این اساس جهت رفع این نیاز استان، رایزنی هایی با وزارت بهداشت و معاونت درمان صورت گرفت تا کمبود پزشک متخصص طرحی در استان جبران شود.

وی افزود: در خصوص جذب متخصص جدید برای بیمارستان شهدای آبیک نیز 7 نفر شامل یک متخصص بیهوشی، 2 متخصص داخلی، 2 متخصص اعصاب و روان، یک متخصص اطفال، یک متخصص جراح عمومی و یک متخصص زنان و زایمان جذب این بیمارستان شدند و با این اقدام، تیم متخصصین پزشکی بیمارستان دولتی شهدا در حد نیازهای شهرستان آبیک تکمیل شد.

نماینده قزوین، البرز و آبیک تصریح کرد: متاسفانه یکی از علل عدم ماندگاری و کمبود پزشک متخصص در مناطق مختلف کشور از جمله استان قزوین، نبود مسکن مناسب برای آنها و گرانی افسارگسیخته قیمت ها در تامین مسکن است.

محمدبیگی ادامه داد: هزینه های بالای تامین مسکن موجب شده تا بسیاری از پزشکان نتوانند خانه مناسب تهیه کنند و همین امر موجب ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 پزشک متخصص جذب بیمارستان های استان قزوین شدند

39 پزشک متخصص جذب بیمارستان های استان قزوین شدند