مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-21سياسي

پیگیری همزمان دولت و مجلس برای راه اندازی بیمارستان 700 تختخوابی


احداث بیمارستان 700 تختخوابی از سوی دولت و مجلس پیگیری می شود و به تازگی هم جلسه ای با حضور مدیران و نمایندگان استان و وزیر بهداشت در این زمینه برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اعلایی ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین اظهار کرد: با توجه به مطالبات به حق مردم استان قزوین در زمینه بهداشت و درمان در حال حاضر احداث بیمارستان 700 تختخوابی از سوی دولت و مجلس پیگیری می شود و به تازگی هم جلسه ای با حضور مدیران و نمایندگان استان و وزیر بهداشت در این زمینه برگزار شده است.

وی افزود: توجه به حوزه درمان و بهداشت در استان قزوین فقط خدمت به مردم استان نیست و به دلیل فراگیری استان در مسیرهای مواصلاتی می تواند خدمات زیادی را به استان های همجوار و مسافران عبوری داشته باشد.

اعلایی با اشاره به اینکه طرح توسعه بیمارستان آبیک از جمله اقدامات خوبی است که به زودی در مسیر احداث قرار می گیرد، گفت: خیّرین استانی و برون استانی در زمینه ورود به حوزه بهداشت و درمان آماده هستند و زمینه سازی و ظرفیت سازی لازم در این زمینه در استان قزوین صورت گیرد تا آن ها برای احداث بیمارستان حاضر شوند.

استاندار قزوین با بیان اینکه اقدامات پژوهشی باید به شرکت های دانش بنیان سپرده شود تا آنها بتوانند طرح ها را اجرایی کنند، اضافه کرد: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری همزمان دولت و مجلس برای راه اندازی بیمارستان 700 تختخوابی

پیگیری همزمان دولت و مجلس برای راه اندازی بیمارستان 700 تختخوابی