مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-21حوادث

فوت 21 نفر به علت مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن


مدیر روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی همدان گفت: تا پایان فصل پاییز 21 نفر به علت مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن فوت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان، علیرضا صارمی با تأکید بر اینکه مردم توصیه های ایمنی را جدی بگیرند اظهار کرد: دیشب یک مرد 36 ساله در همدان به علت عدم رعایت نکات ایمنی و نشت گاز دچار مسمومیت شد و جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه این فرد به همراه بردار خود در منزل حضور داشته است و برادر متوفی نیز مسموم شده و تحت نظر کادر درمان است گفت: تا پایان فصل پاییز 21 نفر به علت مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن فوت کرده اند که این آمار در 9 ماهه سال 1400، 10 فوتی بوده که نشان می دهد گازگرفتگی ها در سال جاری بیش از دو برابر شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی همدان گفت: مسمومیت مجموعه ای از اختلالات بدن است که در اثر جذب ماده بیگانه که به آن سم گفته می شود، بروز می کند و جذب ماده سمی می تواند از راه های استنشاق گاز، بخار، دود یا گردوغبار، خوردن یا آشامیدن، تماس پوستی و تزریق در خون صورت گیرد.

وی افزود: گاز مونوکسیدکربن در دسته مواد شیمیایی خفه کننده قرار دارد؛ گازی بی رنگ و بی بو که بر اثر احتراق ناقص تولید و محصول کارکرد نامناسب و عدم تهویه مناسب بخاری، آبگرمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 21 نفر به علت مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن

فوت 21 نفر به علت مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن