مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:202023-01-21اقتصادي

راه اندازی کمپین آگاهی رسانی منطقه ویژه پارس برای صرفه جویی انرژی


مدیر روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از راه اندازی کمپین آگاهی رسانی با عنوان «خانه همسایه سرد است» با هدف اطلاع رسانی و فرهنگ سازی اصلاح الگوی مصرف گاز خبر داد.

- مدیر روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از راه اندازی کمپین آگاهی رسانی با عنوان خانه همسایه سرد است با هدف اطلاع رسانی و فرهنگ سازی اصلاح الگوی مصرف گاز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از منطقه ویژه پارس، سیدمحمدباقر یوسف زاده، با بیان اینکه بخشی از مصرف بی رویه گاز به دلیل اطلاع رسانی نشدن به مردم از میزان بالای مصرف انرژی در ایران در مقایسه با دیگر کشورهاست، گفت: آمار و ارقام رشد مصرف انرژی در کشور بسیار نگران کننده است، ضمن آنکه بر اساس آمار در زمینه مصرف گاز ناترازی وجود دارد، بنابراین لازم است همه مردم برای مدیریت صحیح و بهینه مصرف گاز مشارکت کنند تا همه شهروندان در اقصی نقاط کشور در این فصل سرد از نعمت گاز برخوردار باشند.

وی فرهنگ سازی در اصلاح الگوی مصرف گاز در کشور را یک ضرورت برشمرد و گفت: همکاران ما در پارس جنوبی در حال تلاش شبانه روزی برای تولید گاز و انتقال آن به سراسر کشور هستند و انتظار ما از مردم این است که با یک درجه کاهش دمای منزل خود یاری رسان فرزندان خود در صنعت نفت برای انتقال گاز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمپین آگاهی رسانی منطقه ویژه پارس برای صرفه جویی انرژی

راه اندازی کمپین آگاهی رسانی منطقه ویژه پارس برای صرفه جویی انرژی