مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:202023-01-21سياسي

بسیاری از جوانان ما نیاز به تبیین دارند


اعضای مرکز فرهنگی رسانه بیداری شامگاه جمعه 30 دی 1401 با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دیدار با معرفی فعالیت های مرکز فرهنگی و هنری رسانه بیداری و همچنین گزارش آخرین اقدامات سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان و آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به رویکرد و فعالیت های این مجموعه گفت: خیلی خوشحال شدم که این ظرفیت تعلق به استان خوزستان ما دارد و به سهم خود تشکر و قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین رسالت اصلی مرکز رسانه بیداری است و بسیاری از جوانان ما نیاز به تبیین دارند گفت: انجام کار در قالب زیبای هنر به بیان دشمن شناسی پرداخته شود و همچنین بررسی زن قبل و بعد از انقلاب اسلامی و جایگاه زن در انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب را هم اگر اضافه کنیم خیلی می تواند اثر گذار باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: این عرصه ای را که شما شروع کرده اید جهاد اکبر است و اگر بخواهیم تاثیرگذار باشد باید تمام تلاش این باشد در کارهای بزرگ توجه ویژه ای به خودسازی، تهذیب نفس و تطهیر باطن به خصوص در این ماه هایی که در پیش رو داریم داشته باشیم.

سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان خوزستان از چهار تا هفت بهمن 1401 در سینما اکسین اهواز به همت مرکز فرهنگی رسانه بیداری برگزار می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از جوانان ما نیاز به تبیین دارند

بسیاری از جوانان ما نیاز به تبیین دارند