مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-21سياسي

برنامه های بازدید ملی نخبگان از آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی کشور


بنیاد ملی نخبگان طراحی برنامه های بازدید ملی از آخرین دستاوردهای کشور توسط جوانان و نخبگان را در دستور کار خود قرار داده است.

در اولین اجرای این طرح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از بنیاد ملی نخبگان، بعد از دیدار جمعی از نخبگان با رهبر انقلاب در مهرماه سال جاری و تأکید ایشان بر بازدید جوانان نخبه از پیشرفت های علمی و صنعتی کشور، این بنیاد طراحی برنامه های بازدید ملی از آخرین دستاوردهای کشور را در دستورکار خود قرار داد.

در این میان، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نیز در نشست با مستعدان و نخبگان، ضمن تأکید بر لزوم اجرای این برنامه، قول مساعدت و همکاری به بنیاد ملی نخبگان داد.

بنیاد ملی نخبگان برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه، ضمن احصاء فهرستی از گرایش ها و تخصص های نخبگان و مستعدان، رایزنی با مسئولان صنایع کشور را در دستورکار قرار داده است.

از این رو برنامه بازدید از معدن و کارخانجات گل گهر سیرجان (50 کیلومتری شیراز) به عنوان اولین برنامه از این سری فعالیت ها با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، تربیت مدرس و علم و صنعت ایران، با هدف همدلی و همگرایی برای یافتن مشکلی از صنعت کشور و تلاش برای حل آن اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های بازدید ملی نخبگان از آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی کشور

برنامه های بازدید ملی نخبگان از آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی کشور