مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 16:052023-01-21اقتصادي

ثبت نام 97 هزار نفر در طرح نهضت مسکن ملی اردبیل


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 97هزار و 476 نفر در استان اردبیل تاکنون برای طرح« نهضت مسکن ملی» ثبت نام کردند.

- اردبیل-مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 97هزار و 476 نفر در استان اردبیل تاکنون برای طرح نهضت مسکن ملی ثبت نام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محبوب حیدری پیش از ظهر شنبه در شورای مسکن استان اظهار کرد: 97 هزار و 476 نفر در استان اردبیل تاکنون برای طرح نهضت مسکن ملی ثبت نام کردند که از این تعداد 33 هزار و 885 نفر تأیید نهایی شده است.

وی با بیان اینکه زمین مورد نیاز برای احداث 23 هزار واحد مسکن در استان اردبیل تامین شده است، گفت: کیفیت ساخت و سازهای نهضت ملی مسکن در استان اردبیل بالا است و تلاش می شود نظارت بر این واحدها افزایش یابد تا این واحدها عمر مفید بیشتری داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اینکه ثبت نام مسکن ملی هم اکنون نیز در کلیه شهرستان ها امکان پذیر است، بیان کرد: برای 5 هزار و 714 واحد مسکونی در استان اردبیل قرارداد ساخت تنظیم شده و تعداد واحدهای دارای قرارداد مشارکت با بانک در استان نیز 4هزار و 561 واحد است.

حیدری ادامه داد: برای ساخت واحدهای مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن 2 کارگزاری ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مسکن فعالیت های خود را آغاز کردند و در همه شهرستان ها تأمین زمین به سرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 97 هزار نفر در طرح نهضت مسکن ملی اردبیل

ثبت نام 97 هزار نفر در طرح نهضت مسکن ملی اردبیل