مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 16:052023-01-21اقتصادي

ادارات پارس آباد به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد گفت: بانک ها به تعهدات خود در قبال تسهیلات اشتغال در پارس آباد عمل کنند.

- رضا ظهراب وند ظهر شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پارس آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد برگزار شد، اظهار کرد: ادارات پارس آباد به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه اشتغال از مهمترین و ضروری ترین کارگروه های شهرستان پارس آباد است و باید قبل از پایان سال سهمیه تسهیلات اشتغال شهرستان توسط دستگاه های متولی جذب شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد با تاکید بر اینکه باید پرداخت وام های اشتغال، ازدواج و فرزندآوری در پارس آباد اولویت باشد، افزود: بانک ها نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه حتما همکاری کرده و گزارش فعالیت های خود را هم ارائه کنند.

ظهراب وند ادامه داد: در سال 1401 تعهد اشتغال شهرستان پارس آباد 3 هزار و 135 نفر بوده که با تلاش های صورت گرفته تاکنون یک هزار و 877 نفر جذب شده است.

وی گفت: دغدغه ما این است که مردم بتوانند تسهیلات را برای ایجاد اشتغال دریافت کنند و دغدغه بعدی این است که این تسهیلات در همان حرفه ای که دریافت شده است، هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات پارس آباد به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند

ادارات پارس آباد به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند