مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 16:052023-01-21حوادث

حضور هلال احمر زنجان در 74 عملیات


مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان زنجان گفت: در ماه گذشته، هلال احمر در 74 عملیات امداد و نجات شامل حوادث جاده ای، کوهستان، برف و کولاک و غواصی حضور یافته است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 74 عملیات امداد و نجات در دی ماه سال جاری برای 988 نفر از هموطنان در این حوادث امدادرسانی شده است.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان زنجان با بیان اینکه در ماه گذشته 117 تیم عملیاتی متشکل از 351 امدادگر و نجاتگر برای امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده از حوادث اعزام شده اند، در 74 حادثه اتفاق افتاده، یک هزار و 149 نفر آسیب دیده و 63 نفر مصدوم ثبت شده است.

  موسوی با بیان اینکه در 74 حادثه دی ماه امسال 9 فوتی ثبت شد، خاطرنشان کرد: در سطح استان زنجان 78 نفر گرفتار در برف و کولاک در پایگاه های امداد و نجات  جاده ای و مساجد اسکان اضطراری داده شدند.

  وی ادامه داد: در این عملیات های امدادی 67 دستگاه آمبولانس، 9 دستگاه خودروی نجات و کمک دار، 26 ست نجات سبک، هیدرولیک، کوهستان و غواصی بکارگیری شد.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان زنجان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره 112 برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هلال احمر زنجان در 74 عملیات

حضور هلال احمر زنجان در 74 عملیات