مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-21سياسي

سپاه دژ مستحکم ملت ایران است/ اروپا اراده مستقلی ندارد و دنباله روی صهیونیست ها است


اروپا اثبات کرده که اراده مستقلی ندارد و دنباله روی صهیونیست هاست و اقدام اخیراتحادیه اروپا بیشتر یک حرکت سیاسی ناشی از خشم است که هم غیرمستقل بودن اروپا را نشان می دهد و هم اینکه از وجود نهاد مقدس سپاه ترس دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید سلحشور فرماندار میناب امروز در دیدار با فرمانده سپاه میناب اظهار کرد: اقدامات سپاه در تمام حوزه ها بویژه حوزه محرومیت زدایی قابل تقدیر است و هر جا که نیاز به حضور این عزیزان احساس شد از فرماندهی تا سایر نیروهای تحت امر، جهادی گونه در سیل، زلزله و .

ایستادند و خدمات بی منت به مردم عزیز در سراسر کشور ارائه کردند.

وی سپاه پاسداران را پشتوانه ای محکم و استوار با نیروهای متعهد و ولایت مدار دانست که در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزشهای الهی همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هرنوع نفوذی و تهدیدی محافظت می کند.

   رییس شورای تامین شهرستان میناب، نقش سپاه و بسیج در دفاع و پیشبرد اهداف نظام را با اهمیت خواند که در کنار مردم و مسئولان با همه وجود و افتخار برای خدمت به کشور و تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی در عرصه حضور دارند.

سپاه و بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در جمهوری اسلامی ایران موجب عزت، اقتدار، افتخار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی، که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه دژ مستحکم ملت ایران است/ اروپا اراده مستقلی ندارد و دنباله روی صهیونیست ها است

سپاه دژ مستحکم ملت ایران است/ اروپا اراده مستقلی ندارد و دنباله روی صهیونیست ها است