مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 17:052023-01-21سياسي

راه اندازی بیمارستان 700 تخت خوابی قزوین در گرو پیگیری مسئولان است


احداث بیمارستان 700 تخت خوابی قزوین که از سوی دولت و مجلس پیگیری می شود، نیازمند عزم جدی مسئولان استانی است.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: احداث بیمارستان 700 تخت خوابی قزوین که از سوی دولت و مجلس پیگیری می شود، نیازمند عزم جدی مسئولان استانی است.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین اظهار کرد: با توجه به مطالبات به حق مردم استان قزوین در زمینه بهداشت و درمان در حال حاضر، احداث بیمارستان 700 تخت خوابی از سوی دولت و مجلس پیگیری می شود و به تازگی هم جلسه ای با حضور مدیران و نمایندگان استان و وزیر بهداشت در این زمینه برگزار شده است؛ اما بهره برداری هرچه سریع تر آن نیازمند عزم جدی مسئولان استانی است.

وی افزود: توجه به حوزه درمان و بهداشت در استان قزوین نه تنها گامی در راستای خدمت به مردم استان است، بلکه به دلیل قرار گیری قزوین در مختصات جغرافیایی می تواند خدمتی ملی تلقی شود.

اعلایی با اشاره به اینکه طرح توسعه بیمارستان آبیک از جمله اقدامات خوبی است که به زودی در مسیر احداث قرار می گیرد، گفت: خیرین استانی و برون استانی در زمینه ورود به حوزه بهداشت و درمان آماده هستند و باید زمینه سازی و ظرفیت سازی لازم در این زمینه در استان قزوین صورت گیرد تا آن ها برای احداث بیمارستان حاضر شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیمارستان 700 تخت خوابی قزوین در گرو پیگیری مسئولان است

راه اندازی بیمارستان 700 تخت خوابی قزوین در گرو پیگیری مسئولان است