مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 17:052023-01-21سياسي

سه پیشنهاد پیرهادی برای حل مشکلات اعتباری قانون هوای پاک


رییس فراکسیون شوراها و مدیریت شهری مجلس گفت: اعتبارات مربوط مقابله با آلودگی هوا در بودجه سنوات اخیر بسیار ناچیز است و سهم این مهم در لایحه بودجه سال 1402، - رییس فراکسیون شوراها و مدیریت شهری مجلس گفت: اعتبارات مربوط مقابله با آلودگی هوا در بودجه سنوات اخیر بسیار ناچیز است و سهم این مهم در لایحه بودجه سال 1402، تنها 0.

27 درصد از کل بودجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن پیرهادی، نماینده تهران و رییس فراکسیون شوراها و مدیریت شهری مجلس معتقد است که سهم کمتر از نیم درصدی مقابله با آلودگی هوا از بودجه سالیانه کل کشور نشان از این دارد که هنوز اهمیت پرداختن به این مسئله برای دولت و قاطبه مجلس در اولویت قرار نگرفته است.

پیرهادی با بیان اینکه 40 درصد از اعتبارات مقابله با آلودگی هوا در ردیف بودجه های متفرقه سرگردانند، خبر داد که باوجود رشد 400 درصدی عوارض شماره گذاری خودروهای وارداتی، لایحه بودجه فاقد برنامه ای کاهش آلایندگی صنایع و حفظ محیط زیست که در سنوات گذشته در بودجه وجود داشت است.

به گفته نماینده مردم تهران در مجلس چون تفکیک برنامه ای یا دستگاهی برخی ردیف های اعتباری مقابله با هوای پاک مشخص نیست و عملکرد آنها نیز در گزارش های دیوان محاسبات قید نمی شود، پایش و رصد اعتبارات مذکور و ارزیابی عملکرد دولت در ارتباط با آنها برای مجلس و سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه پیشنهاد پیرهادی برای حل مشکلات اعتباری قانون هوای پاک

سه پیشنهاد پیرهادی برای حل مشکلات اعتباری قانون هوای پاک