مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 17:202023-01-21پزشكي

نخستین عمل تعویض مفصل زانو در بیمارستان کنگان با موفقیت انجام شد


رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از انجام موفق نخستین عمل تعویض مفصل زانو باهمت جراحان این بیمارستان خبر داد.

- بوشهر- رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از انجام موفق نخستین عمل تعویض مفصل زانو باهمت جراحان این بیمارستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر سیده انسیه سجادی زاده بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکریم که عمل جراحی تعویض مفصل زانو برای نخستین بار در این مرکز درمانی با موفقیت انجام می گیرد.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با اشاره به این موضوع که عمل انجام شده، یک جراحی پیشرفته ارتوپدی است، گفت: هدف گذاری بیمارستان کنگان این است که عمل های این چنینی در زمینه ارتوپدی و همچنین سایر رشته ها را انجام دهد.

وی عنوان کرد: رشته ارتوپدی در بیمارستان کنگان می تواند نیاز بیماران را از مراجعه به مراکز درمانی بالاتر، واقع در سایر شهرستان ها و استان ها را مرتفع سازد و از این طریق هزینه های تحمیلی بر آنان را نیز به حداقل ممکن برساند.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با تقدیر از دکتر نیکنام جراح ارتوپد بیمارستان و دکتر گلنوش خسرویان متخصص بیهوشی و سایر اعضای اتاق عمل تقدیر مرد و افزود: در حال حاضر بیمارستان سه جراح ارتوپد دارد که بنا داریم سطح عمل های ارتوپدی این مرکز درمانی را در قالب عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین عمل تعویض مفصل زانو در بیمارستان کنگان با موفقیت انجام شد

نخستین عمل تعویض مفصل زانو در بیمارستان کنگان با موفقیت انجام شد