مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 18:052023-01-21سياسي

درد دشمن قدرتمندی سپاه است


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: سپاه ما قدرتمند است، درد دشمن همین است و لذا درصدد هستند، سپاهی را که به موقع با قدرت کار فرهنگی،سیاسی، اجتماعی و سازندگی می کند به چالش بکشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در نشستی با حسن حسن زاده؛ فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، ضمن نفی اقدام سخیف پارلمان اروپا و تقدیر از سپاهیان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مولود انقلاب و عامل وحدت مردم برشمرد.

وی با بیان اینکه کار سخیف پارلمان اروپا در تحریم سپاه پاسداران باعث وحدت هرچه بیشتر مردم می شود اظهار کرد: این توطئه دشمن قطعا به سرانجام نخواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی برآمده از انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی برگرفته از انقلاب ماست و بعد از لطف خداوند متعال و توجهات اهل بیت علیهم السلام، تکیه حضرت امام خمینی(ره) به مردم بود و همه می دانیم مردم تمام سال های پس از انقلاب از انقلاب خود دفاع کرده و می کنند.

کریمیان یکی از مولودهای ارزشمند انقلاب اسلامی را سپاه پاسداران دانست و اضافه کرد: سپاه از مردم و برای مردم شکل گرفته و تمام ماموریت های سپاه در راستای حمایت و کمک به مردم است، چنانچه از بدو شکل گیری تا به امروز؛ در تمام زمینه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد دشمن قدرتمندی سپاه است

درد دشمن قدرتمندی سپاه است