مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-21سياسي

دیدار کارکنان تبلیغات اسلامی اردبیل با فرمانده سپاه استان اردبیل


کارکنان تبلیغات اسلامی و جمعی از روحانیون اردبیل در دیدار با فرمانده سپاه اردبیل اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه را محکوم کرده و حمایت خود را از مجموعه سپاه اعلام کردند.

- به گزارشخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محسنی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل عصر شنبه در دیدار با فرمانده سپاه استان اردبیل که با حضور کارکنان این اداره و جمعی از روحانیون اردبیل برگزار شد، در سخنانی ضمن محکوم کردن مصوبه پارلمان اروپا، اظهار کرد: سپاه پاسداران نیروی انقلابی و ارزشی در تمام دوران انقلاب اسلامی، ماموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و همین امر موجب عصبانیت و خشم استکبار جهانی بویژه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی شده است.

وی اقدام پارلمان اروپا که مدعی مبارزه با تروریسم است علیه نهاد ضد تروریسم را از روی استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات در ایران دانست و افزود: اقدام کور اروپایی ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هویت و چهره درخشنده این نهاد رسمی و نظامی ایران را در افکار عمومی جهان روشن تر خواهد ساخت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: اقدام نظام سلطه در مقابله با سپاه به دلیل نقش موثر این نهاد انقلابی در ایجاد امنیت داخلی و ثبات منطقه بوده و بر همگان ثابت شده که سپاه پاسداران انقلاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار کارکنان تبلیغات اسلامی اردبیل با فرمانده سپاه استان اردبیل

دیدار کارکنان تبلیغات اسلامی اردبیل با فرمانده سپاه استان اردبیل