مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 19:002023-01-21اقتصادي

مشکلات گمرک آستارا باید در سطح ملی پیگیری شود


فرماندار آستارا بر پیگیری مشکلات گمرک آستارا در سطح ملی تاکید کرد و گفت: راه حل مشکلات گمرک، تسریع در روند خروج کامیون ها است که باید به بهترین نحو پیگیری و انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت رضایی پور بعداز ظهر شنبه در بازدید از گمرک آستارا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با آغاز فصل صادرات محصولات کشاورزی و حضور و ازدحام کامیون های تجاری و یخچالی در شهرستان آستارا، جلسات متعدد در چارچوب شورای ترافیک و جلسات مشورتی با نمایندگان شرکت ها، تجار و نمایندگان رانندگان ترافیک برگزار شده و امور به صورت شبانه روزی پیگیری می شود.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه مشکلات گمرک آستارا باید در سطح ملی حل شود، گفت: در حال حاضر وضعیت پل فلزی 80 ساله آستارا مناسب نیست در صورتی که اعتبار اولیه تخصیص پیدا کرده و باید در نوسازی، استحکام و تعریض این پل تسریع شود.

وی افزود: در حوزه محوطه سازی گمرک باید اقدامات لازم انجام بگیرد و بحث نصب دستگاه ایکس ری نیز یکی از ملزومات راه اندازی این کار و تسریع در روند خروج کامیون ها است که باید به نحو احسن پیگیری شود و انجام بگیرد.

رضایی پور، الکترونیکی شدن سامانه نوبت دهی را الزامی دانست و افزود: پایانه موظف است این کار را انجام دهد همچنین باید در صدور مجوز پارک شهرستان با توجه به اینکه سرمایه گذار اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات گمرک آستارا باید در سطح ملی پیگیری شود

مشکلات گمرک آستارا باید در سطح ملی پیگیری شود