مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 19:152023-01-21فرهنگي

فرهنگ از بنیادی ترین ضروریات توسعه شهری است


همواره فرهنگ از بنیادی ترین ضروریات توسعه شهری است و ما در رشد حکمرانی شهروندی و رفع آشفتگی های فرهنگی به حضور و تأثیر آن عمیقا نیازمندیم.

- محمدحسن اسدی عصر امروز شنبه یکم بهمن در محفل ادبی که با حضور امیر اسماعیل آذر، چهره برجسته فرهنگ و ادب فارسی، جمعی از شاعران و چهره های ادبی شیراز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، رییس کمیته مسجد و محله محوری شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد، اظهار کرد: حضور در جمع شیفتگان فرهنگ و ادب بهانه ای برای تنفس در هوای ادبیات و همنشینی با صاحبان اندیشه و خرد است.

او با ابراز خرسندی از میزبانی چهره ماندگار گرانمایه و جاودان حافظه فرهنگی ، گفت: استاد آذر را به گواه سوابق و آثارش می توان راوی فرهنگی و ادبی معاصر ایران خواند و بسیاری از مردمان سرزمین ما از شیراز، اصفهان، نیشابور، لاهور، سمرقند، بخارا و عراق گرفته تا دهلی، تاشکند، کشمیر، اروپا و همه آنچه سپهر ادبیات فارسی در آن جلوه می دارد، یادی از او که مروج مهر و اشتیاق به ادبیات فارسی است، می ستایند.

شهردار شیراز تصریح کرد: بسیاری از ما شکوه حماسه سرایی فردوسی، پرسش های حکیمانه خیام، وسعت اندیشه مولانا، معنی پردازی و مردم شناسی سعدی، اعجاز روان و بیان، عظمت فرهنگ و روان مداری حافظ و در کل چراغ روشنایی از دانایی معارف مبانی و ارزش های اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ از بنیادی ترین ضروریات توسعه شهری است

فرهنگ از بنیادی ترین ضروریات توسعه شهری است