مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 19:252023-01-21سياسي

تصفیه خانه فاضلاب ارومیه باید در کوتاه ترین زمان به بهره برداری برسد


دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه با تاکید بر اتمام هرچه زودتر طرح های انتقال آب به این دریاچه گفت: یکی از این طرح های مهم، طرح تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و انتقال آب آن به دریاچه ارومیه است که باید در کوتاه ترین زمان خاتمه و به بهره برداری برسد.

- ایسنا/آذربایجان غربی دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه با تاکید بر اتمام هرچه زودتر طرح های انتقال آب به این دریاچه گفت: یکی از این طرح های مهم، طرح تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و انتقال آب آن به دریاچه ارومیه است که باید در کوتاه ترین زمان خاتمه و به بهره برداری برسد.

محمدصادق معتمدیان اول بهمن ماه در جلسه کارگروه استانی احیای دریاچه ارومیه با انتقاد از وضعیت اجرایی طرح مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال آب آن به دریاچه ارومیه، اظهار کرد: اعتبارات این طرح تمام و کمال پرداخت شده و هیچ عذری در تاخیر اتمام این پروژه پذیرفتنی نیست و مسئولان امر با تلاش شبانه روزی این طرح را در سریعترین زمان به بهره برداری برسانند.

وی با تاکید بر توجه ویژه دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور برای اتمام طرح های سخت افزاری احیای دریاچه ارومیه، افزود: رییس جمهور پیگیر احیای دریاچه ارومیه به عنوان یک مطالبه عمومی است و در همین راستا مدیران در شان و حد و اندازه دولت و به صورت جهادی وارد میدان شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه فاضلاب ارومیه باید در کوتاه ترین زمان به بهره برداری برسد

تصفیه خانه فاضلاب ارومیه باید در کوتاه ترین زمان به بهره برداری برسد