مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 19:252023-01-21اقتصادي

زنجان دارای ظرفیت بالا در حوزه تجارت مشترک با کشور پاکستان است


استاندار زنجان با بیان اینکه باید از ظرفیت های مشترک بین زنجان و پاکستان برای توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی بیشتر بین دو طرف استفاده کنیم، گفت: - ایسنا/زنجان استاندار زنجان با بیان اینکه باید از ظرفیت های مشترک بین زنجان و پاکستان برای توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی بیشتر بین دو طرف استفاده کنیم، گفت: زنجان ظرفیت بالایی در حوزه های مختلف دارد.

محسن افشارچی عصر امروز (یکم بهمن ماه) در دیدار با رییس اتاق بازرگانی بانوان ایالت خیبر پختونخوای کشور پاکستان، اظهار کرد: اتاق بازرگانی بانوان ایالت خیبر پختونخوا می تواند ظرفیت خوبی را برای گسترش این مناسبات بین دو طرف فراهم کند.

وی با بیان اینکه تبادل تجربیات و همکاری های متقابل تجاری و اقتصادی بین زنجان و پاکستان، ضروری است، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش و جدیت دو طرف، مفاد این تفاهم نامه عملیاتی شود.

استاندار زنجان وجود توانمندی های محلی در بین دو طرف ایرانی و پاکستانی را ظرفیت قابل توجهی برای همکاری توصیف کرد و افزود: امیدواریم ارتباط دو سویه طرفین موجب توسعه و تقویت همکاری ها شود.

رییس اتاق بازرگانی بانوان ایالت خیبر پختونخوا پاکستان نیز در این دیدار به فعالیت های 13 ساله این اتاق اشاره کرد و گفت: اتاق بازرگانی بانوان خیبر پختونخوا از بهترین اتاق های بازرگانی پاکستان بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان دارای ظرفیت بالا در حوزه تجارت مشترک با کشور پاکستان است

زنجان دارای ظرفیت بالا در حوزه تجارت مشترک با کشور پاکستان است