مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 19:352023-01-21سياسي

افزایش تعداد نمایندگان مجلس باعث تحقق بهتر مطالبات مردم می شود


نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: افزایش تعداد نمایندگان می تواند به پیگیری راحت تر مسائل مردم کمک کند و باعث شود مردم به نماینده خود دسترسی بهتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محسن زنگنه در خصوص مصوبه کمیسیون امور داخلی مجلس مبنی بر افزایش 40 نفری تعداد نمایندگان و همچنین افزوده شدن دو نماینده به تعداد نمایندگان خراسان رضوی در مجلس، اظهار کرد: تا جایی که من اطلاع دارم، در ذیل این طرح قرار است یا یک نماینده به حوزه انتخابیه مشهد و کلات اضافه شود، یا مشهد به تنهایی یک حوزه شود و کلات به همراه شهرهایی نظیر رضویه، یک حوزه مستقل و دارای یک نماینده باشد.

وی با بیان اینکه مشهد جمعیت زیادی دارد و به نسبت شهرهایی مانند شیراز و تهران باید نماینده بیشتری داشته باشد، ادامه داد: به علاوه در ذیل این طرح، با توجه به رشد جمعیتی حوزه انتخابیه تربت جام، صالح آباد و باخرز، یک نماینده هم به این حوزه اضافه خواهد شد.

البته این مصوبه کمیسیون است و ممکن است در صحن تغییراتی بر روی آن اعمال شود.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در خصوص اینکه آیا افزایش تعداد نمایندگان مجلس لازم است، خاطرنشان کرد: مردم از نمایندگان خود توقع دارند با آنان در ارتباط باشند و مشکلات حوزه انتخابیه و مسائل کلان کشور را در استان و مرکز کشور پیگیری کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد نمایندگان مجلس باعث تحقق بهتر مطالبات مردم می شود

افزایش تعداد نمایندگان مجلس باعث تحقق بهتر مطالبات مردم می شود