مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 20:102023-01-21فرهنگي

نشستی به بهانه «همه مردان رییس جمهور»


پانصدوبیست وششمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران که روز دوشنبه 3 بهمن ماه 1401 از ساعت 17 در سالن استاد ناصری برگزار می شود، به نمایش فیلم سینمایی «همه مردان رییس جمهور» ساخته آلن جی پاکولا محصول 1976 اختصاص دارد.

- پانصدوبیست وششمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران که روز دوشنبه 3 بهمن ماه 1401 از ساعت 17 در سالن استاد ناصری برگزار می شود، به نمایش فیلم سینمایی همه مردان رییس جمهور ساخته آلن جی پاکولا محصول 1976 اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی با حضور سعید ارکان زاده یزدی روزنامه نگار، دکترای فرهنگ و ارتباطات و دانش آموخته علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع نسبت رسانه با قدرت برگزار می شود.

همه مردان رییس جمهور بر گرفته از کتابی به همین نام نوشته کارل برنستاین ساخته شده است.

داستان این فیلم درباره ماجرایی مربوط به سال 1973 در دوره ریاست جمهوری ریچارد نیکسون در آمریکا است و روایت آن از ستاد فرماندهی دموکرات ها در واشینگتن و با دستگیری پنج سارق وسایل مدرن استراق سمع، آغاز می شود.

همه مردان رییس جمهور در تاریخ 4 آوریل 1976 با بودجه 7 میلیون دلاری و با بازی رابرت ردفورد، داستین هافمن، جک واردن، جیسن روباردز به اکران عمومی درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشستی به بهانه «همه مردان رییس جمهور»

نشستی به بهانه «همه مردان رییس جمهور»