مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 20:352023-01-21حوادث

استرداد آخرین متهمان سرقت صندوق امانات بانک ملی


گروه حوادث دو مرد و یک زن که از طراحان اصلی پرونده سرقت صندوق امانات بانک ملی بودند، 7 ماه پس از سرقت در حالی که به کشور ترکیه فرار کرده بودند به ایران تحویل داده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، نخستین ساعات بامداد پنجشنبه 29 دی یک فروند هواپیمای ترکیش ایر در فرودگاه امام خمینی تهران به زمین نشست و 2 مرد و یک زن جوان در حالی که دستبند به دست داشتند تحت تدابیر شدید امنیتی از پله های هواپیما پایین آمدند.

دو پسرخاله و همسر یکی از آنها که خرداد امسال بعد از دستبرد به صندوق امانات بانک ملی با چمدانی پر از دلارهای مسروقه به ترکیه فرار کرده بودند.

اما آنها تصور نمی کردند که 48 ساعت بعد از ورود به کشور ترکیه دستگیر شوند.

متهمان 230 روز قبل - تعطیلات خرداد - با همدستی دوستانشان صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران را ظرف 12 ساعت خالی کرده و میلیاردها تومان دلار، طلا و جواهرات مردم را به سرقت برده اما یک ساعت و نیم قبل از اینکه پلیس متوجه این سرقت شود، کشور را ترک کرده بودند.

صبح 16 خرداد وقتی گزارش این سرقت به پلیس اعلام شد تیمی از کارآگاهان راهی محل شدند، تحقیقات نشان می داد سارقان از در پارکینگ بانک بالا آمده و بعد از آن خود را به محوطه داخلی بانک رسانده و نقشه سرقت را اجرا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد آخرین متهمان سرقت صندوق امانات بانک ملی

استرداد آخرین متهمان سرقت صندوق امانات بانک ملی