مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 20:402023-01-21اقتصادي

نمایشگاهی بین المللی برای «مادر، کودک و نوزاد»


دوازدهمین «نمایشگاه بین المللی مادر، کودک و نوزاد» اسفندماه در تهران برگزار می شود؛ در حالی که بخشی تخصصی از این نمایشگاه به اسباب بازی اختصاص یافته است.

- دوازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، کودک و نوزاد اسفندماه در تهران برگزار می شود؛ در حالی که بخشی تخصصی از این نمایشگاه به اسباب بازی اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی رویداد، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، کودک و نوزاد روزهای دوم تا پنجم اسفندماه 1401 در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

این نمایشگاه در سه بخش جداگانه بهداشتی و درمان ، لوازم سیسمونی از جمله ملزومات اتاق خواب، پوشاک نوزاد و کودک و همچنین اسباب بازی کودک با رویکرد تخصصی و صادراتی در سالن های جداگانه برپا خواهد شد.

از این رو، برگزارکنندگان نمایشگاه از تمامی تولیدکنندگان و فعالان عرصه تولید محصولات کودک و اسباب بازی برای شرکت در این نمایشگاه فرهنگی، تجاری و بازرگانی دعوت کرده اند.

همچنین بنا بر اعلام برگزارکنندگان، بخش تخصصی اسباب بازی امسال با نظارت دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با هدف حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد زمینه ای برای گسترش ارتباط های تجاری تولیدکنندگان ایرانی با بازارهای بین المللی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی بین المللی برای «مادر، کودک و نوزاد»

نمایشگاهی بین المللی برای «مادر، کودک و نوزاد»