مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 20:552023-01-21سياسي

سربازان مدافعان بی ادعای وطن هستند


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سربازان مدافعان بی ادعای وطن هستند که در دوران دفاع مقدس صلابت و سلحشوری خود را نشان دادند.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سربازان مدافعان بی ادعای وطن هستند که در دوران دفاع مقدس صلابت و سلحشوری خود را نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر شنبه در مراسم تجلیل از سربازان نمونه در قالب جشنواره علی اکبر در اردبیل اظهار کرد: سربازان در طول تاریخ نقش مهم و مؤثری را در دفاع از ناموس و کیان این کشور بر عهده داشته و سعی داشتند وظیفه خطیر نگهبانی از این سرزمین را به شایستگی انجام دهند.

وی شهادت 60 هزار سرباز را در دوران دفاع مقدس یادآور شد و تصریح کرد: 170 هزار سرباز نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس به درجه و مدال جانبازی رسیدند که این سلحشوری ها گواه بر حقانیت سربازان و مدافعان حریم ولایت و امت است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نیروهای مسلح امروز در اوج صلابت و سلحشوری در صحنه های مختلف حضور دارند و در این بین سربازان کشورمان همواره با احساس مسئولیت تلاش کردند تا وظیفه خطیر خود را به شایستگی انجام دهند.

محمدی اصل افزود: آراستگی سربازان ما به تعهد و عشق به وطن زبانزد عام و خاص است و در طول تاریخ این سرزمین سربازان بی ادعا و در عین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان مدافعان بی ادعای وطن هستند

سربازان مدافعان بی ادعای وطن هستند