مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 20:552023-01-21سياسي

وجود 11 مرکز درمانی ناایمن و بحران ساز در تهران


ساختمان های پرخطر که باید یک بار در سال بازدید شوند، ساختمان های میان خطر هر سه سال یکبار و ساختمان خیلی کم خطر که در طول 10 سال باید یکبار مورد بررسی قرار گیرند.

- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: 11 مرکز درمانی ناایمن و بحران ساز در سطح شهر تهران وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سوده نجفی به مناسبت ششمین سالگرد شهادت آتش نشانان ساختمان پلاسکو در گفت وگوی تلویزیونی، با تسلیت به خانواده های جانباختگان حادثه تلخ آتش سوزی، یاد و خاطره آن آتش نشانان را گرامی داشت و افزود: درباره ساختمان های ناایمن موجود در شهر تهران، به دفعات در صحن علنی شورای شهر نکاتی را در مورد رسیدگی به آنها که بسیار مهم و حائز اهمیت است، تذکر دادم.

رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نسبت به موضوع ساختمان های ناایمن درگذشته شاهد بی توجهی هایی بودیم، گفت: در دوره چهارم شورای شهر مصوبه ای با عنوان توسعه و بهبود خدمات ایمنی و آتش نشانی به تصویب رسید که در آن سازمان سازمان آتش نشانی موظف شد به صورت دوره ای از ساختمان ها بازدید داشته باشد و نواقص و مشکلات را به مالک و شهرداری منطقه ابلاغ کنند.

نجفی با بیان اینکه در این مصوبه ساختمان ها به سه دسته تقسیم شدند، افزود: ساختمان های پرخطر که باید یک بار در سال بازدید شوند، ساختمان های میان خطر هر سه سال یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 11 مرکز درمانی ناایمن و بحران ساز در تهران

وجود 11 مرکز درمانی ناایمن و بحران ساز در تهران