مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 21:002023-01-21سياسي

آمریکا و اروپا از کارکرد سپاه واهمه دارند


آمریکا و اروپا سال ها است که از کارکرد و شایستگی سپاه پاسداران به واهمه افتاده و هراس حقیقی در دل دارند.

- محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: حرکت اخیر پارلمان اروپا در تهیه پیش نویس قرار دادن سپاه در لیست تروریست، حرکتی گستاخانه و نابخردانه است که قطعاً فردا مجلس پاسخی دندان شکن به این یاوه گویی ها و حرکت های ضد بشریت خواهد زد.

وی تصریح کرد: هر چند پارلمان اروپا این پیشنهاد را به صورت پیش نویس برای تصویب به شورای اروپا داده اما این حرکت نشان می دهد که غرب از سیلی سپاه به کمر داعش و سایر گروه های ضد بشریت به شدت واهمه دارند و ترس آنها از قدرت گرفتن این نیروی ارزشی و اعتقادی است که هیچ وقت در سنگر تروریست خود را پنهان و نمایان نمی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نظام غرب به ویژه اروپایی ها باید سرافکنده 2 جنگ جهانی و میدان دادن به گروه های تروریستی همچون منافقان و حامیان آنها باشند که هیچ وقت نتوانستند این لکه ننگ را از دامن خود پاک کنند.

عباس زاده مشکینی افزود: همین منافقانی که امروز غرب سنگ آنها را به سینه می زند، زمینه ساز کشتار فجیع و جنایت علیه 17 هزار مرد، زن و کودک در این کشور بوده و به جای تروریسم خطاب کردن سپاه، باید چنین مجموعه هایی مورد مذمت و محکومیت قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اروپا از کارکرد سپاه واهمه دارند

آمریکا و اروپا از کارکرد سپاه واهمه دارند