مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 21:102023-01-21اقتصادي

تقویت تعاونی های مرزنشین/ مدیران خسته استعفا دهند


استاندار گلستان با بیان اینکه به عنوان یک استان مرزنشین باید از مواهب این حوزه بهره مند شویم، گفت: هدف ما تقویت ارتباطات در حوزه تعاونی های مرزی، - واردات و صادرات کالا است.

علی محمد زنگانه امروز شنبه یک بهمن در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری گلستان اظهار کرد: جلسات کمیته های ذیل کمیسیون قاچاق کالا و ارز باید مورد توجه قرار گیرد و دستگاه های ذی ربط باید براساس دستورالعمل اقدام به برگزاری جلسات کنند تا ارزیابی خوبی از عملکرد دبیرخانه و کمیسیون ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در ارزیابی های انجام شده دبیرخانه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان گلستان جزو مجموعه های برتر استان انتخاب شده است، تاکید کرد: عملکرد این کمیسیون قابل تحسین است.

استاندار گلستان تاکید کرد: گرچه دو دستگاه اجرایی جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی گلستان اذعان کردند که ثبت سفارش ارز برای واردات ماشین آلات واحدهای صنعتی و تولیدی و مواد اولیه موردنیاز تولید از طریق وزارتخانه انجام می شود و استان نقشی در آن ندارد ولی این مسئله به معنای عدم کنترل و نظارت این دستگاه ها در تامین ارز نیست.

زنگانه به خلأ اطلاعاتی در بخش ثبت سفارش و بازگشت ارز اشاره کرد و افزود: باید در این خصوص به ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مکاتباتی انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت تعاونی های مرزنشین/ مدیران خسته استعفا دهند

تقویت تعاونی های مرزنشین/ مدیران خسته استعفا دهند