مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 21:152023-01-21اقتصادي

موافقت با 91 درصد ثبت سفارش و تخصیص ارز در گلستان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: 91 درصد تقاضاهای ثبت سفارش و تخصیص ارز صنایع تجاری و بازرگانی در گلستان مورد موافقت وزارت صمت قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، درویشعلی حسن زاده عصر شنبه در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: در هشت ماه امسال 332 مورد تقاضای ثبت سفارش در سامانه به ثبت رسیده که پس از بررسی با 91 درصد این تقاضاها موافقت و با 9 درصد آنها مخالفت شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان، کل ارزش ثبت سفارش انجام شده در هشت ماهه نخست امسال در بخش صنایع تجاری و بازرگانی استان گلستان را 383 میلیون و 14 هزار دلار اعلام کرد.

وی بیان گفت: میزان ثبت سفارش در حوزه کالا و تجهیزات و ماشین آلات 26 میلیون و 350 هزار دلار بوده که نسبت به ثبت سفارش هفت درصد را شامل می شود.

حسن زاده افزود: ارزش ثبت سفارش ارز در حوزه مواد اولیه هم 353 میلیون و 453 هزار و 407 دلار بوده که 92 درصد ثبت سفارشات در گلستان را شامل می شود.

به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان در بخش کالاهای مصرفی در بخش بازرگانی هم، ارزش ثبت سفارش سه میلیون و 210 هزار دلار است که یک درصد ثبت سفارش ها را در بر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با 91 درصد ثبت سفارش و تخصیص ارز در گلستان

موافقت با 91 درصد ثبت سفارش و تخصیص ارز در گلستان