مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 21:202023-01-21سياسي

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یکی از بهترین اقدامات در حوزه مسجد است


معاون راهبردی سازمان رسانه ای سپهر بنیاد هدایت که به عنوان یک مجموعه پژوهشی در حوزه مسجد فعالیت دارد، گفت: این مجموعه توانسته پاسخ های جدید و بروزی برای مسائل و مشکلات روز داشته باشد.

- معاون راهبردی سازمان رسانه ای سپهر بنیاد هدایت عنوان کرد؛ نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یکی از بهترین اقدامات در حوزه مسجد است ایسنا/قم معاون راهبردی سازمان رسانه ای سپهر بنیاد هدایت که به عنوان یک مجموعه پژوهشی در حوزه مسجد فعالیت دارد، گفت: این مجموعه توانسته پاسخ های جدید و بروزی برای مسائل و مشکلات روز داشته باشد.

بهروز یاوری معاون راهبردی سازمان رسانه ای سپهر امروز شنبه 1 بهمن ماه درحاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز طی سخنانی، اظهار کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یکی از بهترین اقدامات در حوزه مسجد است که ابعاد مختلفی را مورد بررسی قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد هدایت به عنوان یک مجموعه پژوهشی در حوزه مسجد فعالیت دارد، مطرح کرد: این مجموعه توانسته پاسخ های جدید و به روزی برای مسائل و مشکلات روز داشته باشد.

معاون راهبردی سازمان رسانه ای سپهر با بیان اینکه محتواهای خوبی در این نمایشگاه مطرح شده است، عنوان کرد: یکی از این محتواها این است که مسجد مبتنی بر اقتضائات زمانه اش می تواند ظرفیت های تاریخی و اجتماعی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یکی از بهترین اقدامات در حوزه مسجد است

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یکی از بهترین اقدامات در حوزه مسجد است