مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 21:252023-01-21سياسي

شرکت برق قم پیشرو در ارائه خدمات الکترونیکی


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان قم در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی نیز جزو سازمان های پیشرو است که کارکردهای خوبی در این زمینه دست یابد.

-   سیدمهدی قریشی امروز شنبه 1 بهمن ماه در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان قم، عملکرد شرکت توزیع نیروی برق قم را در دوره مهندس آهنین پنجه مثبت ارزیابی کرد و گفت: تابستان امسال عملکرد خوبی در مدیریت پیک در استان قم انجام شد که جای تقدیر و تشکر از مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان دارد.

معاون استاندار قم خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان قم در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی نیز جزو سازمان های پیشرو است که کارکردهای خوبی نیز در این زمینه دست یابد.

سید مهدی قریشی با بیان اینکه برق زیرساخت تمام فعالیت ها است، یادآور شد: از این منظر مسئولیت در شرکت توزیع نیروی بسیار سنگین است زیرا با قطع برق تمام فعالیت های اداری و اقتصادی و تجاری از کار می افتد.

معاون استاندار ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس صادقی مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق ابراز داشت: امیدواریم اقداماتی که تاکنون انجام شده با قوت ادامه پیدا کرده و روند رو به رشد شرکت توزیع نیروی برق با سرعت بیشتری تداوم یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت برق قم پیشرو در ارائه خدمات الکترونیکی

شرکت برق قم پیشرو در ارائه خدمات الکترونیکی