مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 21:302023-01-21اقتصادي

عرضه خودرو در بورس کالا دائمی می شود؟


وزیر اقتصاد در میزگرد عرضه خودرو در بورس کالا گفت: عرضه خودرو در بورس کالا فعلا بهترین روش است، ولی نمی توان به طور دائم از آن استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک چند ماهی از عرضه خودرو در بورس کالا می گذرد و در این مدت موافقان و مخالفان مختلفی اظهار نظر کرده اند.

دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی میزگرد تخصصی تبیین و بررسی اثرات عرضه خودرو در بورس کالا را با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل خوروسازان، رییس سازمان بورس و جمعی از اساتید دانشگاهی برگزار کرد.

وزیر اقتصاد: عرضه خودرو در بورس کالا فعلا بهترین روش است ولی نمی توان به طور دائم از آن استفاده کرد احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در بخشی از سخنان خود در این نشست با بیان اینکه باید دو سیاست برای صنعت خودرو در نظر گرفت، اظهار کرد: ایجاد انگیزه برای تولید کننده و سودآوری تولید همچنین قیمت گذاری منصفانه برای مصرف کننده باید مدنظر قرار گیرد به عبارت بهتر باید مسیر میانه ای را در نظر بگیریم تا هم از تولید و هم از مصرف کننده حمایت کنیم.

وی گفت: رویکرد عملی دولت سیزدهم محدود کردن ویژه خواری ها است تا منفعت عامه و دسترسی های مردم گسترش یابد و کاری کند که چشم انداز سودآوری برای تولید کنندگان کشور بهتر از گذشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه خودرو در بورس کالا دائمی می شود؟

عرضه خودرو در بورس کالا دائمی می شود؟