مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 22:202023-01-21اقتصادي

بررسی مسئولان خراسان جنوبی برای جبران خسارت های صنایع در فصل سرما


با توجه به اینکه همواره در فصل زمستان احتمال افت فشار گاز وجود دارد همه صنایع استان باید به سیستم سوخت جایگزین مجهز شوند تا مشکلی در بحث پایداری شبکه نداشته باشیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه همواره در فصل زمستان احتمال افت فشار گاز وجود دارد همه صنایع استان باید به سیستم سوخت جایگزین مجهز شوند تا مشکلی در بحث پایداری شبکه نداشته باشیم.

جواد قناعت، امروز شنبه یکم بهمن در نشست بررسی مشکلات و ارائه راهکار به منظور حمایت از واحدهای تولیدی آسیب دیده از مدیریت مصرف انرژی اظهار کرد: مساعدت واحدهای آسیب دیده از مصرف انرژی در استان جزو تکالیف کاری دستگاه های اجرایی نیست اما برای اینکه حدود دو هفته درگیر افت فشار گاز هستیم ستاد مدیریت بحران و مصرف انرژی مصوباتی داشته که برخی از شرکت ها و فعالان اقتصادی تعطیل و به سمت سوخت جایگزین رفته اند و دچار ضرر و زیاد شده اند؛ لذا تصمیم بر این شد که از ظرفیت های استان برای این واحدها مساعدت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: بایستی تمام واحدهای تولیدی و صنعتی مجهز به سیستم سوخت جایگزین شده و برای زمستان آینده به فکر سوخت جایگزین باشند.

استاندار تصریح کرد: تاکنون بیشتر صنایع استان مجهز به سیستم سوخت جایگزین نشده اند؛ لذا این سهل انگاری سبب ایجاد مشکل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مسئولان خراسان جنوبی برای جبران خسارت های صنایع در فصل سرما

بررسی مسئولان خراسان جنوبی برای جبران خسارت های صنایع در فصل سرما