مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 22:572023-01-21سياسي

همایش بین المللی بانوان مؤثر جهان در جامعهالزهرا(س) برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جامعه الزهرا(س)، همایش بین المللی بانوان مؤثر جهان با حضور بانوان فرهیخته حوزوی و جمعی بانوان تأثیرگذار از 23 کشور جهان عصر امروز شنبه، اول بهمن ماه در تالار بیداری اسلامی جامعهالزهرا (س) برگزار شد.

در این مراسم، خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا (س) ضمن خیرمقدم به میهمانان این مؤسسه، به ظرفیت های جامعه الزهرا(س) از مهد کودک تا سطوح عالی حوزه و دانشگاه اشاره کرد و در ادامه نگاه اسلام به مسائل بین الملل را با عنایت به تفاهم نامه بین المللی بانوان تاثیرگذار مورد بررسی قرار داد.

در این برنامه، بانو مجتهده معصومه گل گیری استاد درس خارج حوزه های علمیه خواهران، خانم فریبا علاسوند عضو شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران، خانم مریم معین الاسلام استاد حوزه و دانشگاه و خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت جامعهالزهرا (س) در یک میز گرد حضور یافتند و به موضوع زن در اسلام پرداختند.

در ادامه، خانم لینا زیدی فعال اجتماعی از کشور هندوستان، خانم تارا اوگرادی از ایرلند، خانم اولیا الاحمد ژورنالیستی از کشور بلغارستان و خانم عواطف سلمان از کشور عراق با بیان خاطراتی از زندگی خود به نکاتی پیرامون تأثیرگذاری بانوان در جامعه اشاره کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی بانوان مؤثر جهان در جامعهالزهرا(س) برگزار شد

همایش بین المللی بانوان مؤثر جهان در جامعهالزهرا(س) برگزار شد