مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 23:052023-01-21سياسي

مطالبه گری از مسؤولان برای حل مشکلات مردم در اولویت اصحاب رسانه باشد


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مطالبه گری از مسؤولان برای حل مشکلات مردم در اولویت اصحاب رسانه باشد تا منجر به جهاد امیدآفرین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمد شفاهی امروز در هشتمین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اصحاب رسانه باید از مسوولان در جهت خدمت بیشتر مطالبه گری کنند تا منجر به جهاد امیدآفرین شود زیرا این موضوعی است که دشمنان به شدت از آن هراسان هستند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: به روایت تاریخ و به استناد آیات قرآن کریم اصلی ترین و خبیث ترین دشمن اسلام و تاریخ قوم یهود بوده و هر کجا اختلاف، جنگ و مشکلی ایجاد شده پای آنها در میان است.

این مسؤول گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نیز یهودیان بیکار ننشستند و از این جنگ احزاب که در سال 1401 راه افتاد بخوبی مشخص است که یهود با همه ظرفیت و توانمندی طراحی یک عملیات بزرگ را انجام داده و به زعم خودشان مجموعه نظام اسلامی را دچار مشکل می کنند.

وی بیان کرد: در طراحی این فتنه دشمنان قسم خورده که پایه اصلی آنها یهود بود هیچ کوتاهی نکردند اما در محاسباتشان دچار خطاهای راهبردی شدند و هرآنچه داشتند در قالب جنگ ترکیبی آوردند و تمام این ظرفیت ها را بر عملیات روانی و رسانه ای ترتیب دادند و جغرافیای رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری از مسؤولان برای حل مشکلات مردم در اولویت اصحاب رسانه باشد

مطالبه گری از مسؤولان برای حل مشکلات مردم در اولویت اصحاب رسانه باشد