مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 23:052023-01-21اقتصادي

الحاق حدود 1000 هکتار از اراضی ارومیه در طرح جامع شهری


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با تصویب طرح جامع شهر ارومیه الحاق حدود 1000 هکتار از اراضی حاشیه ارومیه نیز مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حمزه لو عصر شنبه اظهار کرد: مطالعات طرح جامع شهر ارومیه براساس ضوابط شهرسازی و معماری پس از بررسی تخصصی و کارشناسی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این جلسه در خصوص بررسی محدوده شهر و حریم آن بحث و بررسی و اعلام شد که افق طرح جامع جدید شهر ارومیه 15 ساله تهیه می شود.

حمزه لو افزود: طرح جامع شهر جدید به منظور تأمین نیازهای مسکن و سرریز جمعیت ارومیه در قالب الگوهای مختلف سکونت و همچنین تأمین خدمات عمومی بررسی شده است.

وی اظهار کرد: طرح جامع شهر ارومیه در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مطرح و مصوب شد و با این مصوبه الحاق بیش از 1000 هکتار از اراضی حاشیه ارومیه تصویب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: با این الحاق اراضی حدود 19 شرکت تعاونی با حدود 450 هکتار زمین به محدوده شهر الحاق شده و مشکلات این تعاونی ها رفع می شود.

وی خاطرنشان کرد: با الحاق اراضی، 124 هزار نفر جمعیت شهرستان ارومیه از آن بهره مند شده و مشکلاتشان رفع می شود.

حمزه لو با اشاره به مساله جمعیت، بیان کرد: آمار و اطلاعات ارائه شده از طریق نهادهای متولی ملاک جمع بندی در طرح جامع است و اساس ارائه آمار جمعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق حدود 1000 هکتار از اراضی ارومیه در طرح جامع شهری

الحاق حدود 1000 هکتار از اراضی ارومیه در طرح جامع شهری