مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 00:002023-01-21اقتصادي

شهرهایی که جیب مسافران را خالی می کنند


شورای جهانی سفر و گردشگری در گزارشی به معرفی قدرتمندترین شهرهای توریستی جهان بر اساس مؤلفه های گوناگون پرداخته است؛ از زیرساخت ها و سرمایه گذاری تا هزینه کرد مسافران.

- از سوی دیگر پاریس که در صدر فهرست قدرتمندترین شهرهای گردشگری جهان قرار گرفته در حال آماده شدن برای میزبانی بازی های المپیک تابستانی 2024 است، اگرچه کمتر از 5 درصد به امکانات جدید این شهر برای این رقابت بزرگ ورزشی اضافه می شود، اما این شهر منابع را به زیرساخت ها، امنیت و سایر اقداماتی اختصاص داده که به آن ها کمک می کند تا برای میزبانی از جهان آماده شوند.

فهرست قدرتمندترین شهرهای گردشگری جهان علاوه بر میزان هزینه کرد گردشگران، بر اساس عوامل دیگری از جمله میزان سرمایه گذاری دولتی در بخش گردشگری و همچنین زیرساخت های این صنعت تنظیم شده است.

پاریس دو کشور هر کدام سه شهر در فهرست شورای جهانی سفر و گردشگری دارند که یکی از آن ها آمریکا با سه شهر اورلاندو، نیویورک سیتی و لاس وگاس است.

در حالی که هر شهر مقدار قابل توجهی پول از گردشگری به دست می آورد، آن ها انواع مختلفی از مسافران را میزبانی می کنند؛ اورلاندو در بین خانواده هایی که از پارک های موضوعی شهر بازدید می کنند محبوب است، لاس وگاس به عنوان مرکز تفریحات شبانه بین المللی شناخته شده است و نیویورک علاقه مندان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهایی که جیب مسافران را خالی می کنند

شهرهایی که جیب مسافران را خالی می کنند