مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 00:352023-01-21اقتصادي

زمان بازگشایی جایگاه های CNG در گلستان/ شیوه دریافت سوخت جایگزین


مدیرعامل شرکت نفت گلستان ضمن تشریح شیوه دریافت سوخت جایگزین، گفت: برای تامین و توزیع سوخت جایگزین مشکلی در استان وجود ندارد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت نفت گلستان ضمن تشریح شیوه دریافت سوخت جایگزین، گفت: برای تامین و توزیع سوخت جایگزین مشکلی در استان وجود ندارد.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در شرایط فعلی با توجه به اُفت فشار گاز و قطعی گاز جایگاه های سوخت و واحدهای تولیدی و صنعتی، برای تامین و توزیع سوخت در سراسر استان گلستان مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه زنجیره سوخت موردنیاز استان گلستان در انبارهای نفت ذخیره کردیم و برای توزیع و انتقال آن مشکلی نداریم، افزود: با توجه به اُفت فشار گاز و قطعی گاز جایگاه های سوخت، حجم زیادی از مصرف کنندگان گاز CNG به مصرف بنزین روی آوردند که 750 هزار لیتر بنزین به تأمین فرآورده های سوختی افزوده شد.

مدیرعامل شرکت نفت گلستان با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون در روند توزیع سوخت استان گلستان مشکلی ایجاد نشده است، تصریح کرد: تأمین و ذخیره سازی سوخت به میزان لازم انجام شده است، قبلاً از طربق سازمان های متولی و مدیریت بحران استانداری اعلام کردیم که تمامی واحدهای تولیدی باید به سوخت دوم مجهز شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بازگشایی جایگاه های CNG در گلستان/ شیوه دریافت سوخت جایگزین

زمان بازگشایی جایگاه های CNG در گلستان/ شیوه دریافت سوخت جایگزین