مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 03:202023-01-21بين الملل

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به اوکراین می رود


بر اساس گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی، وزیر امور خارجه این رژیم، دعوت وزیر خارجه اوکراین برای سفر به این کشور را پذیرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایلی کوهن ، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگو با دمیترو کولبا ،  همتای اوکراینی اش دعوت رسمی او را برای سفر به اوکراین پذیرفت.

به نوشته پایگاه میامی هرالد ، ایلی کوهن با سفر به اوکراین تبدیل به اولین مقام رده بالای دولت رژیم صهیونیستی که از زمان حمله روسیه به اوکراین در فوریه گذشته به این کشور سفر می کند خواهد شد.

زمان دقیق انجام این سفر مشخص نشده است.

همچنین وزیرخارجه رژیم صهیونیستی  طی تماس تلفنی با دمیترو کولبا از آغاز مجدد فعالیت های کامل سفارت تل آویو در کی یف خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری آی24 ، کوهن همچنین در تماسش با کولبا قول داده فعالیت سفارت رژیم صهیونیستی در کی یف را در عرض 60 روز آینده از سر بگیرد.

همچنین وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به همتای اوکراینی اش قول داد، تل آویو، کمک های بشردوستانه به کی یف را با تمرکز بر بازسازی زیرساخت های انرژی اوکراین ادامه خواهد داد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اوایل ماه جاری میلادی با انجام یک گفتگوی تلفنی با سرگیی لاوروف ، وزیر خارجه روسیه باعث خشم کی یف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به اوکراین می رود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به اوکراین می رود