مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 07:252023-01-22سياسي

وضعیت پروژه انتقال آب از دریا به کنارک و چابهار کُند و نگران کننده است


رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت پروژه انتقال آب کنارک به چابهار کُند و نگران کننده است بنظرم از طرف وزارت نیرو کوتاهی صورت گرفته است، - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت پروژه انتقال آب کنارک به چابهار کُند و نگران کننده است بنظرم از طرف وزارت نیرو کوتاهی صورت گرفته است، در منطقه محروم اگر آب و امکانات نباشد مردم چکار باید بکنند.

محمد جواد عسکری در بازدید از طرحهای در دست اجرای حوزه آب، کشاورزی، آبخیزداری و منابع طبیعی شهرستانهای چابهار، کنارک، دشتیای، قصرقند و زرآباد اظهار داشت: قرار ما چیز دیگری بود آنچه را که ما در بازدید میدانی سفرهای گذشته مصوب کردیم انجام نشده و تاکنون لوله های آب در طول مسیر افتاده و به حال خویش رها شده است.

وی افزود: بنای بازدیدهای ما این است مشکلات مردم حل شود و سفرهای نمایندگان مجلس و مسوولان و همراهی مسوولان استانی و محلی خروجی داشته باشد و مردم تغییر را احساس کرده و ایجاد امید شود.

وی بیان کرد: ما فاصله زمانی کوتاهی را مشخص می کنیم براساس آن اگر بی توجهی صورت بگیرد مصداق ترک فعل است و باید مسوول مربوطه پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پروژه انتقال آب از دریا به کنارک و چابهار کُند و نگران کننده است

وضعیت پروژه انتقال آب از دریا به کنارک و چابهار کُند و نگران کننده است