مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 07:402023-01-22سياسي

اقدام گستاخانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران جنبه اجرایی ندارد


اقدام غیرقانونی و گستاخانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تروریست خواندن این نهاد هیچ ضمانت اجرایی ندارد.

- گرگان- امام جمعه انبار الوم گفت: اقدام غیرقانونی و گستاخانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تروریست خواندن این نهاد هیچ ضمانت اجرایی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل دماوندی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان شکست های متعددی را با وجود نیروی مقتدری مانند سپاه متحمل شده اند به همین خاطر می خواهند با اینگونه اقداماتی که هیچ گونه جنبه اجرایی ندارد ضربه ای زده باشند.

امام جمعه انبارالوم افزود: در اغتشاشات اخیر که توسط آمریکا و ایادی سرسپرده اش طراحی و اجرا شده بود، این سپاه بود که کمر آنها را در هم شکست.

وی تصریح کرد: تبیین خطای محاسباتی دشمنان در طول 43 سال، عدم تقوا و داشتن هوا و هوس مانع پیروزی دشمنان بر این ملت بزرگ شد.

دماوندی افزود: انقلاب اسلامی ایران الهی است، دشمن شیطانی ما یعنی آمریکا و اسراییل با توسل به خیالات خام خودشان و دلبستگی به کسانی در داخل کشور که غرق در مادیات بودند درصدد ایجاد ناامنی و سرانجام تجزیه کشور بودند.

به گفته وی، دشمنان داخلی و خارجی هنوز ملت بزرگ ایران را که در صحنه های گوناگون پای کار انقلاب مانده اند به خوبی نشناخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام گستاخانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران جنبه اجرایی ندارد

اقدام گستاخانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران جنبه اجرایی ندارد