مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 07:502023-01-22سياسي

بیانیه امام جمعه و استاندار کرمانشاه در حمایت از سپاه پاسداران


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه در بیانیه مشترکی حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه در بیانیه مشترکی حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در بخشی از این بیانیه مشترک آمده است: اقدام خصمانه و بی پایه پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ضدتروریستی ترین نیروی نظامی جهان است، اگرچه نشان دهنده مسیر صحیح و مؤثر سپاه و از سوی دیگر عجز و ناتوانی دشمنان و بدخواهان ایران عزیز است، ولی نیازمند پاسخ شایسته و کوبنده است، زیرا این دشمنی جاهلانه که توسط آمریکا شروع شد و اکنون به اروپا رسیده است، نباید در جهان رسمی شود و کشورها به خود اجازه دهند که مفاهیم تروریستی را طبق سلیقه خود تفسیر کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی گمان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از خدمتگزارترین نهادها در کشور و پیشران تأمین امنیت پایدار و تولید قدرت بازدارنده نظامی و حافظ کیان و آرامش میهن اسلامی است، مورد پشتیبانی قاطع مردم شریف ایران است و در بین آزادگان جهان به عنوان الگویی مقتدر، شناخته شده و پی درپی در حال تکثیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه امام جمعه و استاندار کرمانشاه در حمایت از سپاه پاسداران

بیانیه امام جمعه و استاندار کرمانشاه در حمایت از سپاه پاسداران