مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 08:402023-01-22اقتصادي

دود هیزم و درد بی نفتی در چشم مردم خاش


سرمای سوزناک، خشک و استخوان سوز و یخبندان در شهرستان مرزی خاش سیستان و بلوچستان و همجوار قله آتش فشانی و نیمه فعال تفتان سبب شده که مردم از ناچاری به سوخت هیزم روی بیاورند و هم اینک دود هیزم و درد بی نفتی را تحمل کنند.

- جایگاه دار نفتی خاش می گوید: به خاطر سرمای شدید و یخبندان مجبوریم مقدار اندک 10 لیتر نفت را به صورت موقت به همسایه مان بدهیم تا خانواده اش از شدت سرما نلرزند.

وی گفت: سهمیه نفت مصرفی شهروندان خاش از نیمه دی ماه به پایان رسیده و مطالبات و صدای مردم این شهرستان در این موضوع بی پاسخ مانده است.

این جایگاه دار نفتی ادامه داد: در اوقات روز دمای هوا شاید کمی گرم احساس شود، اما هنگام عصر و شب هنگام شدت سرما و یخبندان چندین درجه زیر صفر بوده و در شرایط بی نفتی زندگی برای مردم بسیار دشوار و مشقت بار است.

یک جایگاه دار نفتی دیگر شهر خاش نیز به ایسنا گفت: دردها و دغدغه های مردم را به مسئولین شهرستان گفته ایم، ولی تنها حرفی که می شنویم این است که می گویند سوخت کم هست.

وی بیان کرد: برخی از ساکنان در محله ولی آباد خاش اقدام به جمع آوری هیزم کرده و من از روی دلسوزی و به خاطر خدا تمام همسایه ها را که بی نفت بودند، ده لیتر ده لیتر نفت دادم، تا حداقل یکی دو شب بگذرد و شاید اوضاع بهتر بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دود هیزم و درد بی نفتی در چشم مردم خاش

دود هیزم و درد بی نفتی در چشم مردم خاش