مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 08:502023-01-22پزشكي

شیب ملایم کرونا در گلستان/ به شایعات درباره واکسن توجه نکنید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از شیب ملایم شیوع ویروس های تنفسی از جمله کرونا و آنفلوآنزا در سطح استان خبر داد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از انتقال به ویروس الزامی است.

- ایسنا/گلستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از شیب ملایم شیوع ویروس های تنفسی از جمله کرونا و آنفلوآنزا در سطح استان خبر داد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از انتقال به ویروس الزامی است.

دکتر موسی الرضا شبیهی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع بیماری های ویروسی در گلستان اظهار کرد: شیوع بیماری های تنفسی اعم از کرونا و آنفلوآنزا در استان گلستان شیب ملایم را طی می کند، در حال حاضر شهرهای علی آبادکتول و گنبدکاووس در وضعیت آبی کرونایی و مابقی شهرها در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با بیان اینکه اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند شاهد پیشروی کرونا و آنفلوانزا خواهیم بود، افزود: ویروس های تنفسی شوخی بردار نیستند و راه های انتقال آن از فردی به فردی دیگر، محیط های سربسته، عدم استفاده از ماسک و عدم رعایت فاصله اجتماعی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه شیوع ویروس های تنفسی بخش های مختلف جامعه از جمله کسب وکار را تحت تأثیر قرار می دهد، بیان کرد: افراد در صورت مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب ملایم کرونا در گلستان/ به شایعات درباره واکسن توجه نکنید

شیب ملایم کرونا در گلستان/ به شایعات درباره واکسن توجه نکنید