مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 08:502023-01-22سياسي

آبرسانی به 85هزار نفر از جمعیت شهرستان بهمیی از سد کوثر


مدیرعامل آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه آبرسانی به «لیکک» و روستاهای اطراف از سد کوثر، 85 هزار نفر را پوشش می دهد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه آبرسانی به لیکک و روستاهای اطراف از سد کوثر، 85 هزار نفر را پوشش می دهد.

آرش مصلح در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه در سفر اول رییس جمهوری دستاوردهای کلیدی برای حوزه آب داشتیم، افزود: یک پروژه کلیدی در خود سفر و یک پروژه در متمم آن داشتیم.

وی آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای شهرستان بهمیی از سد کوثر را از مهمترین پروژه های مصوب سفر دانست و اظهارکرد: تنها شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد که از تنش آبی شدید رنج می برد شهرستان بهمیی است.

مدیرعامل آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این پروژه 23 آذرماه 1390 کلنگ زنی شد، تا قبل از سفر و طی 10 سال پروژه 40 درصد پیشرفت داشت، خاطرنشان کرد: این پروژه به 65 درصد پیشرفت رسیده و 270 میلیارد تومان تخصیص گرفت.

مصلح با بیان اینکه این پروژه آبرسانی به طول 55 کیلومتر است و 18 هزار مترمکعب مخزن ذخیره دارد، تصریح کرد: 200 میلیارد تومان طی سال جاری در پروژه آبرسانی لیکک هزینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 85هزار نفر از جمعیت شهرستان بهمیی از سد کوثر

آبرسانی به 85هزار نفر از جمعیت شهرستان بهمیی از سد کوثر