مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:002023-01-22اجتماعي

معادن کارخانه سیمان تهران بالاخره تعطیل شد


با انتشار گزارشی مبنی بر عدم تعطیل کارخانه سیمان تهران در زمان اوج آلودگی هوا، با مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا در استان تهران معادن این کارخانه بالاخره تعطیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، تداوم آلودگی هوا در پایتخت و گلایه و نارضایتی مردم جنوب تهران از فعالیت معادن و کارخانه سیمان تهران در روز های آلوده موجب تغییراتی در مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای پایتخت شد.

مردم محدوده شهرری و روستا های هم جوار کارخانه سیمان تهران از انتشار غبار سیمان و تردد زیاد خودرو های سنگین حامل سیمان گلایه داشتند، زیرا که در روز های آلوده این فعالیت ها باعث افزایش آلودگی در محدوده کارخانه و معادن می شد و روز های آلوده پایتخت را برای مردم این مناطق آلوده تر می کرد.

پس از سال ها توجهی به این معضلات و گلایه های مردم روز گذشته (شنبه 1 بهمن ماه) در سی امین جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا که با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد برای اولین بار تعطیلی معادن کارخانه سیمان تهران نیز در دستور کار قرار گرفت که مشروح آن را در ذیل می خوانید: فعالیت کلیه واحد های تولید شن و ماسه و آسفالت و بتن آماده و کلیه معادن شرکت سیمان تهران ممنوع شد.

همچنین پلیس راهور نیز باید از تردد شبانه کامیون ها به جز کامیون های حامل سوخت و مواد فاسدشدنی جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن کارخانه سیمان تهران بالاخره تعطیل شد

معادن کارخانه سیمان تهران بالاخره تعطیل شد